Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kde na jedné straně je společnost GACC spol. s r.o., zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka č. 405, se sídlem Tišnov, Na Mlékárně č.p. 379, PSČ 66601, IČO: 13691465, jako prodávající (dále také jen „prodávající“ nebo „společnost GACC spol. s r.o.“), a na straně druhé je kupující (dále také jen „kupující“). Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
v případě, že kupujícím je spotřebitel, má takový kupující právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží, jde-li o:
přičemž toto odstoupení musí zaslat v písemné formě na adresu sídla prodávajícího.
Kupující – spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující – spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Kupující – spotřebitel má povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo.
Způsoby dodání zboží:
4.1. Aktualizace programu. V době trvání placené technické podpory se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu pravidelné aktualizace Programu, zajišťující soulad Programu s aktuální legislativou, vylepšování a nové funkce na základě potřeb uživatelů.
4.2. Prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu v rámci placené technické podpory pomoc při instalaci, nastavení parametrů Programu, při užívání systému i v případě uživatelských potíží. Podporu se zavazuje prodávající poskytnout v pracovní dny v době od 8,00 hod do 11,30 hod a od 12,30 hod do 15,00 hod, a to prostřednictvím telefonní linky (HOT-LINE) +420 539 003 809, případně prostřednictvím e-mailové adresy servis@gacc.cz.
4.3. Vzdálená podpora. Kupující je rovněž oprávněn využít v rámci placené technické podpory službu tzv. vzdálené správy. Tato služba umožňuje přímé (on-line) zabezpečené propojení počítače technika prodávajícího s počítačem kupujícího prostřednictvím internetu.
4.4. Bezplatná technická podpora. Noví zákazníci (kupující) mají první rok poskytování technické podpory v ceně nově pořizovaného zařízení, tj. v ceně prvního nákupu uceleného systému u prodávajícího, pokud s prodávajícím uzavřou servisní smlouvu. Bez uzavření servisní smlouvy je poskytnutá bezplatná technická podpora pro nového zákazníka půl roku. V případě, že smlouva o pořízení prvního nákupu uceleného systému mezi prodávajícím a kupujícím bude uzavřena v průběhu měsíce, pak konec období bezplatného poskytování technické podpory připadá na konec daného měsíce (tj. v případě uzavření kupní či jiné smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím dne 16.3.2019 končí bezplatné období poskytování technické podpory k datu 31.3.2020).
4.5. Cena placené technické podpory je stanovena roční paušální částkou, která je odvislá od počtu uživatelů systému u kupujícího ke dni nákupu systému kupujícího u prodávajícího, a následně k 1.1. příslušného kalendářního roku, za který je cena hrazena, a je stanovena takto:
Počet uživatelů | Cena |
do 30 | 2 000 Kč |
31-50 | 3 000 Kč |
51-100 | 4 000 Kč |
101-200 | 6 000 Kč |
201-330 | 8 000 Kč |
neomezený | 10 000 Kč |
4.6. Fakturace ceny placené technické podpory. Sjednaná cena placené technické podpory bude prodávajícím fakturována jednou ročně předem. Při nákupu systému v průběhu kalendářního roku bude pro následující období sjednaná odměna fakturována za poměrnou část období ke dni uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím o pořízení systému prodávajícího do 31.12. toho roku. V následujícím kalendářním roce bude sjednaná odměna fakturována za období celého následujícího kalendářního roku (tj. bude-li se zákazníkem uzavřena smlouva 16.3.2019 a nepůjde-li o případ bezplatného poskytování technické podpory, pak mu bude fakturována částka odměny za období 16.3.-31.12.2019 a následně za období 1.1.2020 – 31.12.2020 atd.).
4.7. Cena za poskytnutí technické podpory prostřednictvím HOT-LINE bez placené technické podpory činí částku 200,- Kč bez DPH za každou započatou ¼ hodinu (čtvrthodinu).
4.8. Cena za poskytnutí technické podpory prostřednictvím vzdálené podpory bez placené technické podpory činí 200,- Kč bez DPH za každou započatou ¼ hodinu (čtvrthodinu).
4.9. Časy poskytnuté technické podpory prostřednictvím HOT-LINE a vzdálené podpory bez placené technické podpory se sčítají (tzn. využije-li zákazník 5 minut technické podpory prostřednictvím HOT-LINE a 8 minut podpory prostřednictvím vzdáleného připojení, celkem využil 13 minut technické podpory). Služby poskytnuté technické podpory budou prodávajícím kupujícímu fakturovány měsíčně, přičemž výpis hovorů a vzdáleného připojení bude nedílnou součástí daňového dokladu – faktury s vyúčtováním poskytnutých služeb. Pro případ prodlení kupujícího s úhradou vyfakturované částky za poskytnutí technické podpory nebude po dobu prodlení kupujícího s úhradou vyfakturované částky za poskytnutí technické podpory prodávající kupujícímu poskytovat technickou podporu, a to až do zaplacení dlužné částky.
4.10. Běžnou podporu a informace (tedy nikoli např. poskytnutí odborných programátorských prací či oprav databází) prostřednictvím e-mailu (servis@gacc.cz) prodávající poskytuje zdarma se zaručenou reakcí na e-mail kupujícího do 48 hodin od obdržení e-mailu kupujícího.
4.11. Cena za poskytnutí nikoli běžné podpory a informací, zejména poskytnutí odborných programátorských prací či oprav databází prostřednictvím e-mailu bude v případě kupujícího, který nemá s prodávajícím uzavřenu servisní smlouvu, předmětem samostatné dohody mezi prodávajícím a kupujícím, a bude stanovena v závislosti na náročnosti a složitosti poskytovaných služeb.