Vážení zákazníci,

vzhledem k aktuální situaci v naší společnosti oznamujeme, že naše hot-line i servis vzdálenou správou provozujeme beze změn. Případný servis na místě nebo montáž provedeme podle domluvy. Řídíme se aktuálními vládními nařízeními a doporučeními.
Aktualizováno 25.3. 2020


Servis, provoz, hot-line

Hot-line a servis vzdálenou správou poskytujeme v pracovních dnech od 8.00 – 11.30 a od 12.30 – 15.00 hod.

Technická podpora je zpoplatněna pro zákazníky bez servisní smlouvy. Cena je 200 Kč bez DPH za každých započatých 15 minut.
Dotazy na technické řešení při rozšíření nebo nákupu systému jsou zdarma.

Doporučujeme, používejte video návody.

Více informací o paušálních cenách technické podpory (servisní smlouva)

 


Montáž a instalace

Před instalací programu Job Abacus Pro je nutné mít nainstalované databázové úložiště, které je připraveno v instalačním balíčku GAMP.
Přečtěte si uživatelský manuál Job Abacus Pro – instalace , který naleznete na této stránce níže.
V případě zájmu vám nabídneme dodání systému na klíč s montáží a zaškolením obsluhy u vás ve firmě. Poradíme vám s montáží svépomocí.

Doporučujeme využít služby vzdálené instalace a základního nastavení parametrů SW.


Aplikace

Plná verze Job Abacus Pro 4.27.4
Docházkový, přístupový a stravovací systém.
GAMP 2.02
Databázový a webový server pro aplikaci Job Abacus Pro.
TD TEST
k testování a nastavení jednotek.
GACC Support – vzdálená podpora
Program pro připojení servisního technika k vašemu PC pro poskytnutí vzdálené pomoci.

Uživatelské manuály

Job Abacus Pro – Přehled vlastností
Job Abacus Pro 4.27 – Uživatelský návod
Job Abacus Pro – Instalace
Job Abacus Pro Mobile – Uživatelský návod
Typy docházkových terminálů
Popis funkcí stravovacího systému

Ovladače Suprema BioMini

Ovladač biometrického snímače BioMini verze 1
Ovladač biometrického snímače BioMini verze 2
Ovladač biometrického snímače BioMini verze plus 2

 

Ovladače P USB

Ovladače pro USB personifikátory (do roku 2016)
Ovladače pro USB personifikátory verze 2




Podmínky technické podpory

platné od 1.3. 2019

Servisní smlouva

V případě zájmu o uzavření servisní smlouvy se obraťte na info@gacc.cz nebo tel. 539 003 809, zašleme vám smlouvu k podpisu.

Formulář servisní smlouvy

docx
 

Všeobecné obchodní podmínky

a reklamační řád; platné od 1.3. 2019

Reklamační protokol

Vytištěný a vypsaný reklamační protokol přiložte k zásilce, urychlíte vyřízení vaší reklamace.

Souhlas se zpracováním osobních údajů