Servis, provoz, hot-line

 

Hot-line a servis vzdálenou správou poskytujeme v pracovních dnech od 8:00 do 11:30 a od 12:30 do 15:00 h. Využijte.

Technická podpora je zpoplatněna pro zákazníky bez servisní smlouvy.  

(cena: 200 Kč bez DPH za každých započatých 15 minut)       

 

Dotazy na technické řešení při rozšíření nebo nákupu systému jsou samozřejmě zdarma.

                             

Více informací o paušálních cenách technické podpory (servisní smlouva)

Doporučujeme, využijte video návody.

 


Montáž a instalace

V případě vašeho zájmu vám nabídneme dodání systému na klíč s montáží a zaškolením obsluhy u vás na firmě.

Poradíme vám s montáží svépomocí.

Doporučujeme využít služby vzdálené instalace a nastavení parametrů SW: dle přiloženého manuálu zařízení připojí váš technik se znalostí správy IT, o instalaci a nastavení parametrů a též o zaškolení obsluhy se postaráme my vzdáleným připojením. Naučíme vás, jak správně docházku nastavit a obsluhovat.


Aplikace

Plná verze Job Abacus Pro
Docházkový, přístupový a stravovací systém.
Demo verze Job Abacus Pro
Docházkový, přístupový a stravovací systém.
GAMP
Databázový a webový server pro aplikaci Job Abacus Pro.
TD TEST
k testování a nastavení jednotek.
GACC Support – vzdálená podpora
Program pro připojení servisního technika k vašemu PC pro poskytnutí vzdálené pomoci.

Uživatelské manuály

Job Abacus Pro – Přehled vlastností
Job Abacus Pro – Uživatelský návod
Job Abacus Pro – Instalace
Job Abacus Pro Mobile – Uživatelský návod
Typy docházkových terminálů
Popis funkcí stravovacího systému

Ovladače

Ovladač biometrického snímače BioMini verze 1
Ovladač biometrického snímače BioMini verze 2
Ovladače pro USB personifikátory
Ovladače pro USB personifikátory verze 2

 

Oznámení o změnách

platných od 1. 3. 2019

Servisní smlouva

V případě zájmu o uzavření servisní smlouvy se obraťte na info@gacc.cz nebo tel. 539 003 809, zašleme vám smlouvu k podpisu.

Formulář servisní smlouvy

 

Všeobecné obchodní podmínky

a reklamační řád; platné od 1. 3. 2019

Reklamační protokol

Vytištěný a vypsaný reklamační protokol přiložte k zásilce, urychlíte vyřízení vaší reklamace. Děkujeme.

Souhlas se zpracováním osobních údajů